+48 534 636 476
BPU - ćwiczenia na brzuch pośladki uda
Trening o charakterze wzmacniająco-kształtującym. Ćwiczenia na tych zajęciach skupiają sie na miejscach szczególnie kłopotliwych. Zapewniają plaski brzuch, jędrne pośladki i smukłe uda. Są to ćwiczenia siłowe wzmacniające dolne partie mięśniowe. Polecane osobom, które nie lubią skomplikowanej choreografii czy bardzo intensywnego tempa zajęć. 
Podczas zajęć wykonywane są najróżniejsze ćwiczenia (na leżąco i stojąco), w rytm muzyki, o określonym tempie i przy użyciu niewielkich obciążeń (lub też bez obciążenia). Cwiczenia na tych zajeciach skupiaja sie na miejscach szczególnie klopotliwych.  Zajęcia są dla wszystkich, bez względu na stopień zaawansowania. Dla optymalnego efektu redukcji tkanki tłuszczowej często zalecane jest korzystanie z tych zajęć w połączeniu z tzw. "Fat Burningiem" lub salą aerobową. Na zajęciach BUP możliwe jest stosowanie wielu przyborów fitness - hantelek, obciążników na nogi, tubingów, taśm, stepów, piłek różnej wielkości. Trening ten charakteryzuje się mniejszą intensywnością niż inne zestawy ćwiczeń spalających tkankę tłuszczową. Zajęcia rozpoczynają się od rozgrzewki i rozciągania. Następnie wykonuje się ćwiczenia wzmacniające - głównie uda, pośladki, brzuch. Pod koniec tego treningu wykonuje się cześć rozluźniającą i rozciągającą mięśnie. Trening jest przeznaczony dla osób, które ze względów zdrowotnych lub innych nie mogą pozwolić sobie na intensywną gimnastykę. 
 
Zalety zajęć BPU:
 
  • jędrne ciało
  • wzmocnienie mięśni 
  • smukłe uda
  • jędrne pośladki
  • płaski i mocny brzuch
  • spalanie tkanki tłuszczowej
  • poprawa całej sylwetki
 

Trudonść:

Zajęcia:

Wtorek18:00 Sala zielona
Czwartek18:00 Sala zielona
Sala
zobacz grafik