+48 534 636 476
Trening Obwodowy
Trening Obwodowy to coś dla tych, którzy nastawiają się na szybkie efekty swojej pracy. To uniwersalna metoda treningowa zalecana przez wielu specjalistów dla każdej grupy wiekowej i płci. Podczas treningu angażujemy do pracy wszystkie podstawowe partie mięśniowe (klatka, plecy, barki, biceps, triceps, brzuch, nogi). Ćwiczenia wykonujemy jedno po drugim, najlepiej bez przerw. Momentem przerwy jest zmiana stanowiska pracy i przygotowanie się do kolejnego ćwiczenia. Idealnie skomponowany trening pozwala pozbyć się tłuszczu, zwiększyć siłę oraz wytrzymałość.W treningu obwodowym wykorzystuje się przede wszystkim ćwiczenia składające się z elementów siłowych. Jednak można wykonywać także ćwiczenia anaerobowe i aerobowe (bieg w miejscu czy też skakanka). W trening spokojnie można wkomponować także ćwiczenia izolowane takie jak unoszenie ramion ze sztangielkami bokiem, ćwiczenia na biceps na modlitewniku czy wyciskanie francuskie (i wiele innych).  Co istostne, efekty przychodzą zaskakująco szybko, następuje wzrost masy i wytrzymałości mięśniowej, ciało staje się także bardziej odporne na kontuzję ze względu na wzmocnienie stawów i ścięgien. Trening obwodowy jest świetnym pomysłem dla osób które mają problem ze skupieniem się przez dłuższy czas, bo przewiduje przerwy.
 
Zalety treningu obwodowego:
 
  • Odpowiednio ułożony program sprzyja spalaniu tłuszczu. 
  • Doskonała podbudowa kondycji fizycznej i wytrzymałości mięśni. 
  • Trening całego ciała na jednej sesji treningowej. 
  • Trening w stylu obwodowym zapewnia korzyści kardio, bezpośrednio związane 
  • z  intensywnością 
  • Buduje podstawową siłę 
  • Zwiększysz elastyczność i stabilność
 
 
 

 

Trudonść:

Zajęcia:

Wtorek19:00Sala cross
Piątek18:00Sala fitness
zobacz grafik